"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

torsdag 28 oktober 2010

Skönt!

Nu blev koftan såld på "Köp Nu" - betyder att jag tjänade en slant på det. Fick lika mycket som min #336 Everyday long cardigan kostade, så den finansierade den ;)   Hittade en till slut på Borgeby Kids & Friends. Fick den idag, den fanns ju bara kvar i strl 1 - den funkar men hade jag kunnat hade jag valt strl 2, den blir något längre i storleken större. Men jag är nöjd och glad!

                     Äntligen här!

2 kommentarer:

  1. Instämmer, det är en grym känsla när ens auktioner går iväg på Köp nu, man kan likson direkt kunna planera nästa köp ;)

    Har fortsatt några plagg som jag hoppas få iväg så jag kan köpa några nya efterlängtade nyheter.

    SvaraRadera
  2. Ja köp nu är ju drömmen. Och ännu schysstare när man får det man hellre vill ha för samma slant. :o)
    Hoppas du får en bra fredag. Kram!

    SvaraRadera