"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

måndag 25 oktober 2010

Men suck.....

...var ju så glad åt mitt NOLA köp   en Everyday long cardigan i Almost black. Grusades lite när de mailade att tyvärr var strl 1 slutsåld (fanns bara den strl kvar när jag beställde). De hade den i den vinröda (kommer inte ihåg vad färgen heter) Nej tack, skrev jag tillbaks - det var just den i A B jag ville ha. Men då mailade de tillbaka att nu minsann hade de en strl 2 i grey (redan där lät det ju lite kostigt, för de hade ju inte haft någon innan i strl 2) Jaja, jag blev ju jätteglad (igen)
Skickades i torsdags, kom idag (måste väl vara supersnabbt från England)
Men F*N - det är inte en #336 Everyday long cardigan, det är en #528 Wool mix cardigan i strl 2
Fin, men inte vad jag ville ha.....
Frågan är nu om någon är på jakt efter en sådan här???? Isf säljer jag den för priset jag gav dvs 965:- + frakt.
Är det fler som är intresserade så gäller högstbjudande isf får ni kommentera här under inlägget så det är öppet för alla att se vem som bjudit vad , men jag ger det bara några dagar, tom onsdag kväll - annars får jag höra med NOLA så får ju de ta tillbaka den. Jag får i vilket fall som helst gå till Posten....
Jag står iaf utan en #336´a...Någon som vet var jag kan hitta en?  Drömscenariot är ju om någon skulle kunna tänka sig att byta sin mot denna koftan!!
Nä...otålig som jag är så lade jag ut den på en 3-dagars annons på Tradera  HÄR
Uppdate 28/10 - och nu är den såld!

1 kommentar: