"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

onsdag 20 oktober 2010

25% på Mollysar!!!

Japp! Hos fina NOLA  får man 25% på Mollysar med koden NOLA. Frakten är bara £5 , och eftersom den är Engelsk riskerar man ingen tull heller.
Utbudet är inte jättestort, men de hade min önskekofta nr 1: #336 Everyday long cardigan i Almost black. Bara strl 1 kvar....Men så letade jag upp måtten på STAYHARD  (jättebra, tänk om alla webshoppar hade det!) och det verkar som om den är ganska stor i storleken, så strl 1 bör räcka. Jag knep den sista!!
Perfekt, den kommer att passa med så mycket i min garderob! Istället för 1300:-, så gav jag 960:- inkl frakt!
*glad*

1 kommentar:

  1. Tack för tipset !!!!!
    Hade precis beställt därifrån men dom uppdaterade ordern så att jag fick rabatten :-)
    Nu är jag glad förstås :-)

    SvaraRadera