"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

torsdag 2 september 2010

Uppdate

Fick tips på FL om en rabattkod på Zoovillage . Det kunde jag ju inte motstå. Gratis frakt också.
Så det blev en 327:a i Almost black. Jag har ju en sådan i annan färg ----------> den på bilden till hö.
Den är i strl 2, men för stor (ff ingen som vill byta? Kan även tänka mig en vit med rosa broderier! ) Har även haft 2 st andra i strl 2, med samma resultat...
Men denna har jag då beställt i strl 1, så jag hoppas den sitter bättre - så jag kommer lite bättre överens med den än de andra...

Jo, just det! Rabattkoden då:  362C0C2B8BCD

2 kommentarer:

  1. Tack för tipset! Hur mycket var rabatten på?
    Kram Halvan

    SvaraRadera
  2. Fint köp! Måste in och kika vad de har och passar samtidigt på att tacka för tipset. :)
    Kram

    SvaraRadera