"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

måndag 27 september 2010

Träningsrapport v.38

Måndag: Promenad 40 min 
Tisdag: Gymmet ca 1 tim
Onsdag: Min DVDskiva, rygg/magträning typ Core 30 min   Tyvärr var Yogan inställd pga av sjukdom!!!Känner verkligen jag behöver den, både kropp och knopp!
Torsdag: Promenad 40 min
Fredag. Ridlektion dressyr 45 min    DVD träning som onsdag, fast 45 min programmet
Lördag: Gymmet ca 1 tim, 20 min   (premiär för att springa på löpbandet, iof bara sista 2 min  - men ändå ;)
Söndag: Promenad 40 min


Nöjd med detta!! Nu ska jag till gymmet (45 min dit, 30 min hem...pust)

10/10 öppnar grannstaden ett Yogainstitut, med Hot Yoga (som Bikram yoga) man yogar alltså i 38-40 graders värme.....Någon som provat Bikram? Jag har såklart bokat ;)

1 kommentar:

  1. Ohhh vad skönt med så mycket träning! Jag vill gäna komma igång och träna mer men fungerar tyvärr inte med gubbens schema.. :( Måste hitta barnvakt ASAP!!!!

    SvaraRadera