"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

söndag 19 september 2010

Träningsrapport v.37

Måndag: 30 min typ Coreträning hemma (hittade en DVD som jag fått med en iFormtidning för ett bra tag sedan)
Tisdag: Gymmet. 20 min väldigt rask gång på löpbandet  + mitt styrkeprogram, så lite mer än 1 tim tog detta.
Onsdag: 2 timmar Yoga
Fredag: Gymmet. Blev bara 5 min uppvärming på crossen (var sååå seg i benen...) + programmet=1 tim
Söndag: 30 min med DVD´n som måndag



Är väl nöjd med detta...Skulle velat gått till och från gymmet med, men det var inte tal om med det ruskväder som varit i veckan.

3 kommentarer:

  1. Vad duktig du är! Får lite dåligt samvete över hur lat jag är. Vet ju att om jag bara kommer igång så är det ju skitkul....Kram

    SvaraRadera
  2. Bra träningsvecka! Och idag startar en ny! :o)

    SvaraRadera
  3. Bra jobbat!
    Här kommer nu äntligen svar på din fråga om färgen på broderierna på remixen... De är i powder. Jag har chrysalis i powder under och det passar kanon. Även spoilers i powder är fint. Och dark powder med! Vad jag tjatar om powder :-D
    Kramar Affi

    SvaraRadera