"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

lördag 18 september 2010

Tradera:

"Roat" mig med att lägga upp en del på Tradera ikväll. Nä, roande är det inte - snarare urtrist....Men jag har dragit på det, och nu var det dags! En del Mollysar, bla den fina Frill dress! (såld på Köp Nu!) Plus en del annat, en snygg helt ny väska från Esprit, samt en del barnkläder.

Auktionerna hittar du HÄR
Uppdate: Hoppsan hejsan, 2 minuter efter jag skrev detta såldes frill dressen på Köp Nu! Hurra, nu köper jag en Fonda i
Almostblack, har fått napp på min köpesannons nu i kväll hos Bina! Ibland går allt som på räls!!

1 kommentar:

  1. Och jag klickade hem linnet nyss :o)! Jag heter anoukh på Tradera. Fick just mailet från Tradera och fixar överföringen till ditt konto under morgondagen, förmodligen har du pengarna tidigast på måndag eftersom jag har en annan bank. Hur är förresten det linnet i storlek? 100 gr Lovelove Tank är ju hur stor som helst och dessutom töjbart så där hade jag behövt en 0:a. Kram!

    SvaraRadera