"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

onsdag 8 september 2010

Mycket tjat om träning...

...igår var jag helt slut i kroppen:

1) Gick till F&S (träningsskorna och annat i ryggan), omväg så det tog 45 min raskt promenerat.
2) Tränade mitt gymprogram 
3) Gick hem, ej omväg - tog 30 min.
4) 90 min yoga på kvällen.
Jag lade mig kl 22 och har sovit som en gris hela natten ;)

Tänkte att jag varje söndag ska rapportera träningen i veckan som varit. För min egen skull, får lite press på mig då...

Hämtade ut mina Easytoneskor igår, sköna.
Även min #327:a i almost black som jag beställde från Zoovillage
(givetvis var dessa två saker att hämta ut på var sin sida om stan...)  Orkade faktiskt inte ens prova den igår. Men tror nog den blir bra. Fin är den!


1 kommentar:

  1. Så himla duktig du är som tränar, jag borde...men nej orken och tiden finns inte där just nu i alla fall. Men man brukar känna sig nöjd med sig själv efteråt.

    ~Ingrid

    SvaraRadera