"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

torsdag 8 juli 2010

SEMESTER!!!!!!

Gud vad skönt, jobbade min sista dag i går - och nu är jag ledig ända till 9/8! Har legat lågt på shoppingfronten, men nu har jag klickat hem några finingar. Idag kom denna i brevlådan:

Såååå fin!! Väntar hem en "sak", ev. två - också shoppade på Trendsales.
Och så klickade jag hem detta:


Har läderbandet med ringen, som jag fäster mina berlocker i , men gillar inte bandet, och de kedjor jag haft istället är så dålig kvalité att de ändrar färg...
Beställer härifrån: JOHANNESENS STORE
Bra priser, och fraktfritt!


Även den här fick följa med:

4 kommentarer:

  1. Härligt med semester! Vilken söt berlock.

    SvaraRadera
  2. Ha en riktigt bra semester!

    SvaraRadera
  3. Så skönt med semester!!

    Jag älskar Björgs läderrem, har den oftast men till halsbanden kan man bara ha kedjorn för där har hon ingen sådan hake utan de går enbart på kedjorna. Har två en sådan som du köpt och en en kulkedja. De är fina båda två men den du köpt är lite lång på mig. Kulkedjan har bättre längd.

    Hur satt Frillen på dig då?

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  4. Tack vännen! jag blev ledsen men jag ska inte tänka för mycket på det! det hade blivit något fel, bilder hade hamnat huller om buller...fel bilder i fel inlägg osv....
    I dag är jag piggare och det känns skönt, aldrig kul att ligga i sängen och vara sjuk!
    Ha en fin dag!
    Kramar!

    SvaraRadera