"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

fredag 23 juli 2010

Hemma igen...

...efter ett mysigt 1.5 dygn i Malmö! Det blev shopping när vi kom ner (varmt!) Var inne på Iisa och Ajabja, men där fanns inget av intresse....Det var dock kul att se lite Pre-fall IRL, orkade inte med någon provning...
Däremot blev det lite reashopping på Kapp-Ahl (½ reapriset). Köpte den fina klänningen/tunikan i benvitt (som Katinka visar HÄR på nedersta bilden) 98:-, som hittat! En ljust lila, typ "murarskjorta" blev det med=50:-.
Sedan har de fått in höstkläder i en serie som heter "A Folklore tale"  Köpte en superfin sjal, som inte är med på hemsidan samt denna fina top/tunika (mer mörkröd/royal IRL, här ser den mer rosa ut):

Ja, det var vad jag köpte till mig själv....Känner att jag är väldigt klädmätt just nu, men det vänder nog snart ;)
Lite vila på hotellrummet.
Hade med mig lite olika kläder bla Frilldressen (då hade jag verkligen dött av värmeslag)och Wigwamklänningen helt i onödan... istället blev det den tunna vita nya tunikan med ett linne under.
Det blev middag på Jensens Böfhus (var väl ett sådär ställe...) Bio: "Knight and day" ,
en superfilm om man är sugen på humor OCH action (action HELA tiden, inte en seg sekund!) Rekommenderas!

Idag lite mer shopping, maken köpte en del. Så körde vi en sväng om Hansastaden  Jakriborg , kul att ha sett.


1 kommentar:

  1. Jag ska försöka ta mig en sväng till KappAhl i helgen och fynda lite. Problemet är väl att det är O-ringen i orientering i Örebro nu, så det är väl nerlusat med folk:( Kram

    SvaraRadera