"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

lördag 24 juli 2010

Vikt-igt

Haha, det är så här man ska göra kanske??!

Nu har jag iallafall bestämt mig för att jag gått i MÅL med vikten. Inga glädjeskutt, utan mer ett konstaterande att nu får det räcka....Jag har  1-2 kg som jag eg. hade velat få bort och kanske tar jag dem sedan....

Det tog mig 6 månader att bli av med 10 kilo, så inte har det gått fort inte....


Det har funkat bra för det mesta och jag prisar verkligen Viktväktarna Online  Sen har jag ju ballat ur några gånger, men det är ju inte programmets fel....
Men att viktminska under semester funkar verkligen inte, då vill man faktiskt unna sig godsaker (inte det samma som frossa ohämmat dock)


Nu under jämvikten får jag äta 35 ProPoints/dag (mot 29 innan) och har 49 PP i Veckobonus (32 innan)och det känns som rena festen!!
Jag kommer inte ha några problem att hålla mig till det.

3 kommentarer:

  1. Stort grattis, du har varit så duktig!!

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  2. Grattis vännen! Bra jobbat :-) jag önskar att jag hade haft ork att dra igång något liknande men det kanske kommer någon dag....:-) Ja vi har det härligt just nu! sol och bad och bara semester :-)
    Ha d gott!
    KRAM!

    SvaraRadera
  3. Grattis och vad skönt att ha gått i mål! Jag höll på efter jul, men tröttnade och ska försöka ta dom sista kilona snart. Det är tammefan inte lätt! Kram

    SvaraRadera