"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

onsdag 21 juli 2010

Malmö!!

I morron åker maken och jag till Malmö!! Farmor får hålla ställningarna här hemma...Mysigt!! Vill gärna ha lite tips:
Har Ajabaja ff 50% i nya butiken? Och ligger nya butiken på Engelbrektsgatan, eller var det den gamla?
Mysigaste stället att äta lunch? Middag? Andra shoppingtips?
Blir bio också, Knight and day!

Tipsar om Hotelspecials väldigt bra priser! Vi bor 1 natt för 765:-!

3 kommentarer:

  1. Hej Kul med en Malmöutflykt! Tyvärr har inte Ajabaja 50% i butiken längre, det var bara ett öppningserbjudande i deras nya butik. De ska tydligen börja med 40% även på sommar nästa vecka. (typiskt för dig!)Detta enligt de själva eftersom maken ringde dem i måndags i jakt på ett plagg till mig på 50%... En överraskning så jag har ingen aning om vad det är...
    Engelbrektsgatan är rätt. Nummer 13. Jag är på jobb nu men kan återkomma hit till dig senare och ge lite tips på andra butiker. Hinner tyvärr inte nu bara.
    Kram så länge!

    SvaraRadera
  2. Åh, jag gick förbi Ajabaja igår och då stod det fortfarande 50 procent :-)

    SvaraRadera
  3. Jag var där också nu i veckan och då var det fortfarande 50% men jag kan tycka att de kör lite fulspel, jag menar stora skyltar med 50% och sen gäller det inte sommarkollektionen. Lite dumsnålt så där som de brukar vara. Fast jag handlar ändå av dem nu när de har en stor affär. Annars är det inte mycket på g i Malmö just nu, häng på Lilla Torg som vanligt och speciellt nu när vädret är så bra. Det känns som om det är ganska mycket turister i alla fall.

    SvaraRadera