"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

måndag 26 juli 2010

YOGA!


Obs! Det är inte kvinnan på bilden som skrivit detta inlägg! :o)

Jag tror jag hittat min grej! Yoga!! Jag som provat massa motionsformer, och tröttnar alltid.... Jag är lite överrörlig i min kropp, vilket inte är någon nackdel i Yoga. Det jag går på är Samayoga med lite Kundaliniyoga. Det är jobbigt, men väldigt skönt. Passen är olika varje gång. Detta är något som bara håller på till 18/8, men jag såg att vår Friskis&Svettis fått diplomerade yogainstruktörer nu. Kanske jag nu ska ta mig i kragen i höst och lösa ett kort!!?

Någon av er som läser som tränar Yoga?

1 kommentar:

  1. Har aldrig provat men skulle gärna vilja göra det. Men här på min ort finns ingen möjlighet.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera