"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

måndag 28 juni 2010

Ääääntligen.....

.... är denna helg avklarad!!! Ja, jag har jobbat fredag (Midsommaraftonskväll) tom idag.
I morgon blir det:

Ja, inte just denna strand...då den ligger i Afrika, vi får hålla tillgodo med de som finns här i lilla sommarstaden på Västkusten :)
Det duger bra!! Sedan har jag 5 arbetsdagar till semester!!!

Har INTE shoppat några Mollysar på rean, även om det varit väldigt nära...Kunde dock inte motstå de här från Provrummet:

Var ju ett väldigt bra pris nu på rean! 

6 kommentarer:

  1. Jag försökte handla på rean på Provrummet, men fick inte fram några rea-priser. Då gav jag upp! Kjolen har jag och älskar, klänningen är jättefin med:) Kram

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag ville bara titta in och varna för den nya Odd Molly kopian: Smyrna mocca väska.
    Sprid detta vidare!
    Vh Cissi

    SvaraRadera
  3. Otroligt bra smak du har ;-D Precis de plaggen har jag också klickat hem från Provrummets rea.
    Ha det så skönt på stranden i morgon!
    Kram Affi

    SvaraRadera
  4. Jag har kjolen och älskar den :-) ok det kanske är så att räkningen inte är betald, hoppas att någon annan nappar! Jag kan bara säga att jag är stormförtjust i mina två wigwam jag har...:-)
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Hahaha...ja jag jobbar verkligen "fel helger" jag går på semester Måndagen den 19 Juli!! men jag fick till ett byte så jag slipper jobba helgen innan så jag får några extra dagar :-)
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Tack snälla du för den fina orden!!

    ~Livet i byn

    SvaraRadera