"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

tisdag 15 juni 2010

Madickentopen...

...såg nedan att  jag fått frågor om hur det gått med reklamationen... De var väldigt tillmötesgående, och de har varit med om det innan...Dock skrev hon att de säkert glömt att knyta knutar längst ut på banden, för är det inga knutar så trasas de sönder...Dock skrev ju Sanni bus att hennes väns top verkligen haft knutar, men att de trasats sönder ändå...Jag skickade tillbaka min, och har idag fått den nya. Med knutar.Återstår att se hur den blir efter tvätt....

4 kommentarer:

  1. Ok då ska man alltså knyta knutar på banden då? Min har inga knutar heller. Har inte haft den på mig ännu men det kan ju vara bra att veta. Ja Provrummet har hitills haft väldigt bra information, service, svara på mail mm. Och det gillar vi ju ;-))))
    Kram Halvan

    SvaraRadera
  2. Vad bra att du fick en ny! hoppas att det funkar att tvätta den...annars får de väl ge dig pengarna tillbaka. Skönt med bra service när det "krånglar" :-)
    Ha de gott!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Jag har en 2:a men den är rätt så rymlig tycker jag nog...

    SvaraRadera
  4. Slå till!! Jag har använt min både på jobbet i förskolan och i butiken. Den är SÅ fin :0)

    ~Livet i byn

    SvaraRadera