"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

söndag 29 augusti 2010

Träningsrapport....

....var och gymmade lite på egen (och kompisens) hand i onsdags - ff gratis på F&S. Beställde tid till en personlig genomgång av program, så det ska jag på torsdag kväll. Då köps träningskortet, så efter det är det gymmet 2 dagar vecka!!
Basta!!! I torsdags var jag på F&S yogan, jag + en del  andra, samt ett gäng tonårstjejer som fnissade hysteriskt hela passet.....Tänk att Yoga kan vara så roligt..... Nä, det blir inte Yoga på F&S utan jag har köpt ett 12 kort på den yogan jag gick på i somras. Den Yogan ger så himla mycket mer!! Det blir 1 gång/veckan och börjar den 8/9. Lääängtar!!!!!

Det går bra med maten, ff jämvikt på VV Online och jag håller min vikt. Dock finns något som ställt till det....
Oho´j lakritssås som stelnar på glass - helt underbar....Skulle kunna äta det varenda kväll (viskar: och det har jag denna veckan som varit, men det går inte att fortsätta på detta vis! ) Så ta det som ett tips eller varning, skyll er själva om ni köper den, för man blir banne mig beroende!! Om man gillar saltlakrits (finns även i en mjölkchokladvariant)

Gårdagen tillbringades med att laga mat till ca 100 st scoutfunktionärer, det var stort scoutforum i stan denna helg.
Då ska man (tydligen) ställa upp, tyckte maken som lovade bort oss till detta..... Jaja, det gick bra - och nu vet jag lite om hur det är att jobba i ett skolkök.

I morgon är jag ledig, då ska jag till grannstaden och göra min 4:de omgång av tatueringsborttagning. Kolla i lite affärer, är i stort behov av jeans - så det tänkte jag försöka hitta. Lunchen är redan planerad: Sushi.

1 kommentar:

  1. Du tar bort dina och jag gör flera(tatueringar alltså)! Ser dom så jävliga ut eller har du ångrat dig bara? Kram

    SvaraRadera