"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

söndag 8 augusti 2010

Tillbaks till gruvan.....

...snart, men inte förrän på onsdag. Känns som jag varit ledig väldigt länge, men lite jobbångest hör väl till...Har ju varit en underbar sommar, fast senaste tidens väder har väl varit sådär...Allt har för-och nackdelar:
Å ena sidan älskar jag hösten (om det inte regnar hela tiden)
Å andra sidan vill man inte att sommaren tar slut
....Skönt att ungarna börjar skolan, men ändå inte....Ja, sådär är det varje år...

Var faktisk på Freeport för första (enda?) gången i veckan.. Hem för alla konstiga modeller och färger som var bottennapp i sin kollektion! Felsydda "X-stitches" med mitten av brodyren 5 cm från rosetten. Nä, fy!

Har inte klickat något alls, och är inte precis sugen på något heller. Har reserverat mitt enda måste, den kommer kanske snart?

Jag gillar Quicktip tunic  och Tutu t88, men 1200:- resp 1900:- ??? Nej tack.

5 kommentarer:

  1. Hej där!
    Jag var på Freeport för första gången nu i somras och gjorde lite fynd - men kan förvisso tycka att de felsydda sticharna gott kunde ha reats för i alla fall 70& lite snålt med 50% för något som faktiskt är fel.

    Har inte heller bestämt mig för något till hösten, sådant brukar lösa sig :)

    /Carina

    SvaraRadera
  2. Ja usch fy hundan.. Känns tungt idag, men faktiskt lite lättare när man ser att det öööööste ner :D Vi får roa oss kungligt med shopping istället :D Kram gumman

    SvaraRadera
  3. Tack! yep jag har den blå från våren och det är en 2:a det oxå! ja den långa koftan ska jag oxå ha! har inte bestämt mig för vilken färg ännu bara :-)
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Har också bokat den långa Lovely Kniten. Håller med om att prieserna är lite väl saftiga på Quicktip och Tutu. Kram!

    SvaraRadera
  5. Hoppas den långa kniten är fin!

    Förresten lycka till på jobbet idag! :D

    Kram

    SvaraRadera