"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

söndag 29 augusti 2010

Tips för reklamsvaga (som jag...)

Här om veckan damp det ner ett reklamhäfte från Intersport . Där fanns ett par skor som heter Reebok Easy Tone. Verkade intressant, så snackade vi om det på jobbet (vi får skobidrag på 600:- per 2 år), så jag funderade på att detta var ett alternativ.Behöver ett par bra skor när jag är ute och går.

Ikväll kollade jag upp detta på nätet, och de säljs både på Intersport  och Stadium . Så hittade jag detta:
Reebokeasytonesale  Kanske inte så jättesnygga färger, de svarta var slut...Det fick bli ett par guld/silverfärgade. Frakten till Sverige bara $8! Så nu har jag beställt ett par för 500:- inkl frakt istf 1400:-.

Har inte sett reklamen på TV, men nu under tiden som jag suttit här så har jag hört reklam för dessa skor 2 ggr på Tv´n!! ;)

Frågan är nu om det är flipp eller flopp? Meningarna om dessa skor verkar vara delade....

1 kommentar:

  1. Haha, sån är jag också:-)
    direkt när jag har sett något spännande så googlar jag upp det billigaste priset:-)
    Ja, inte alltid men ibland lyckas jag också åka dit på reklamen...
    Men bra skor behöver man alltid...Eller? ;-)
    Kram

    SvaraRadera