"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

onsdag 18 augusti 2010

Här börjar skolan idag....

...och lite mer egentid för mamma (när jag inte jobbar) Det har varit en härlig sommar, men nu är det skönt att vardagen tar vid. 

Var med yngsta dottern i skolan en stund, hon börjar en ny klass (3:an=mellanstadiet, innan var det F-2) Sista gången jag var med någon vid skolstart, skulle jag tro....Sonen som börjar gymnasiet ville i allafall inte ha med mamma ;) Men där var det pirrigt med, ny klass där han inte känner någon. Största dottern börjar år 3 på gymnasiet i morgon, och andra sonen börjar 7:an, så jag har stora barn nu!


 Mitt nyaste Mollyköp har jag på mig idag, Remix blouse i lite powder. Vitt längre linne under och caprijeans. Älskar blusen!!  Hade en gång en #329 som var här och vände, jättestor i strl så det såg inte klokt ut. Denna, som är ju i liknande modell har jag i strl 1, och den sitter mycket bättre. Den är ju kort och vid, brukar inte gilla det men denna gillar jag. Klart utan längre linne skulle jag inte ha den.







Nu har vi snickare här för 3:dje dagen...De sätter in ett skjutglasparti, där det utanför sedan ska bli en altan. Skönt att de är här, men liiite jobbigt att ha folk inne hela tiden när man är hemma....Särskilt i vårt pyttiga hus. Ska åka till en kompis snart.

1 kommentar:

  1. Skolan börjar inte förrän nästa måndag här, så ännu har barnen lite sommarlov. Men det är snorkallt här så man kan tro det är påsklov eller nåt ;0)

    ~Ingrid

    SvaraRadera