"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

tisdag 15 december 2009

Royal!!

Har ju undvikit alla plagg i färgen Royal, inte för att jag inte gillar den utan för att jag inte passar i den...Tror jag iaf. men w.t.h! Min Lovely knit i Royal älskar jag, och använder massor. Idag kom mitt senaste köp hem i brevlådan:

Som ny, köpt för vrakpris på Trendsales (ca 430:- inkl frakt!) Jättefin! Fast jag kan inte låta bli att undra varför O.M envisas med att göra så djupa urringningar på tex en sådan här vardagstop???! Kan inte bara vara jag som inte känner mig bekväm i det....Eller så är det jag som är konstigt skapt, för jag visar betydligt mer än hon på bilden....
Hade ju förståss vart fint med det vita, längre linnet med royal rosett under.

Ps. Lyckliga alla ni som får njuta av snö!!! Det är väl hela Sverige FÖRUTOM vi här på Västkusten....Blääääää, grått och regn som vanligt.

6 kommentarer:

  1. Vilken fin top du shoppat. Håller med om att vissa av deras plagg är onödigt urringade. Eller så är det bara jag som är frusen av mig och vill vara lite mer påklädd. :)

    Här nere i söder snöar det men inget som lägger sig ännu iaf. :(

    SvaraRadera
  2. Vilket fynd - superfin!
    Hur funkar Trendsales - det verkar rörigare än Tradera tycker jag...? Har du använt PayPal eller ngt liknande för betalningen?
    Här i Stockholm snöar det för fullt och på sina platser är det till och med snö på marken. Underbart! :)

    SvaraRadera
  3. Den är superfin!! JAg är jättekänslig för urringningar. men det är säkert helt okej med ett linne under eller?

    Vi har fått snö. massvis!! säkert 2 decimeter nu. -men det börjar avta o det är skönt. nu kan det här stanna till slutet av januari o så är det vår sen!
    ;-)

    KRam

    SvaraRadera
  4. Hej igen!

    En fråga om Trendsales: Hur sjutton gör man för att validera sitt kontokort? Du sa att man måste skicka in en bild, men jag hittar ingenstans där det står om hur jag gör det? Kan du hjälpa en stackars shopaholic? ;)
    /Erika

    SvaraRadera
  5. Jättefin den där toppen och vilket vrakpris du fick tag i den för! Men ja, jag tycker också det mesta av Odd Molly är väldigt urringat, men det har nog med lager-på-lager stilen att göra. Man ska nog ha ett linne under för Odd Molly försöker ju definitivt inte vara direkt sexiga.... Kram

    SvaraRadera