"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

onsdag 30 december 2009

Jag som inte var så sugen

på rea, och när jag väl tittade i de svenska shoparna så var typ allt slut.... Men så hamnade jag på


och se, då blev det plötsligt två klick.....Bra pris trots portot! Bara jag slipper tull då!
Ska jobba i kväll samt i morgon på dagen (ännu lite mer Ob-pengar!) sedan blir det en lugn Nyårskväll med god mat och dryck.
Passar på att önska er ett Gott Avslut samt Ett Gott Nytt År!!

6 kommentarer:

  1. Gott Slut och Gott Nytt År till dej med!
    Vad hittade du för fint på rean?
    Kramer

    SvaraRadera
  2. Ja gud vad skönt det var att bli av med extrapasset så nu blir det härliga 18 - 22 i morgon ;-) jag jobbade ju hela julhelgen så lite ob blir det allt ;-)
    Gott slut och Gott nytt år!
    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Tull? Hur fungerar det? Vet man inte om man får det eller inte?
    En som också väntar på paket från Fitts & Co.............

    SvaraRadera
  4. Hoppas du slipper tullen. Ibland lyckas man ibland inte....

    Kram & Gott Nytt År

    SvaraRadera
  5. Anonym: Jag har handlat en del från USA och andra länder, men inte från "riktiga" företag och de har oftast skrivit "gift" på paketet. Så denna gången hoppas jag ändå det går vägen...ibland gör det, och ibland inte...(vad jag hört från andra)

    SvaraRadera
  6. Vill passa på att önska dig en god fortsättning! Visst är det svårt att låta bli att handla av AMY ;D Hon har så många guldklimpar och alltid bättre priser än här hemma....har insett att jag troligtvis handlar ca 50% av allt mitt Odd Molly-innehav fån henne....hmmm, hon måste gå runt bara på oss svenska Odd Molly-fantaster, hihihi
    Kram

    SvaraRadera