"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

måndag 4 maj 2009

******NY START******

Då var då, nu är nu!
Nystart är det som gäller, och det är Ren Kur som gäller!!
Så start 4/5 på hemska 76.9 kg
Målet just nu är att köra rent fram till 29/5 (några dagars upptrappning dessförinnan)
då R. och jag åker på liten tripp med helg på hotell.
Vet inte vad man kan förvänta sig i minus på den tiden, men iaf -5 kg tycker jag.



Dag 1 Dagens vikt: 76.9
Dagens motion: Rask promme 30 min
Soppor:
Allevo choklad varm
Naturdiet Ananas
-"- -"-
Allevo Thaisoppa
Naturdiet Päron (har inte inmundigats ännu)
Ska komma upp i 4 l vatten också, 1 liter kvar.
Har faktiskt gått bra. Enda gången jag känt hunger idag var nu vid ca 16.30, sen gick jag ut vid 17 och nu har jag ätit Thaisoppan, så då är det ok igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar