"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

söndag 10 maj 2009

Dag 4-7

Ja, dag 2 var värst. Nu känns det helt ok.
Har tom idag gått ner 3.7 kg, nöjd med det. Stod dock still en dag, och det har gått lite segt - men mensen verkar vara på G. så det är ju inte så konstigt då.
Har lite ångest för veckan...På fredag fyller min far hela 82 år, han ska bjuda på smörgåstårta och jag känner att jag inte kan tacka nej till det.....Ska tisdag, onsdag och torsdag äta en liten sallad med tonfisk, tomat, lök, vinäger o peppar istf min kvällsoppa, motsvarar 100 kcal (lika mycket som en soppa) för att vänja magen lite. Så äter jag lite smörgåstårta+liiite vanlig tårta på kvällen.
Nästa dag är det ren kur som gäller. Ska beställa Cambridge nu i veckan, så det blir CK from då.
Kan vara intressant och se hur ätandet funkar, både för vikten och magen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar