"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

söndag 10 maj 2009

Ätar/vikttankar...

Alltså, det är ju faktiskt ett lite sjukt beteende jag har! 2007 gick jag ner 13 kg på ren kur,8 veckor den sommaren höll jag på. Var SÅ nöjd, kände mig smal och fin, fick många kommentarer om hur "duktig" jag var....Och tänk så mycket pengar! Och så äter jag upp mig :( VARFÖR??????
Varför inte äta normalt, ha koll, ta tag i några extrakilon innan det går för långt?

Innan vi åkte till Tunisien, så tog jag tag i det igen, hade inte SÅ många extrakilon. Gick på ren kur
4 veckor. Ja, och så under 1 år så har jag gått upp ALLT!

Måste jobba med detta, måste kunna hitta balans i hur mycket jag kan äta.
Funderar på VV, deras jämnviktsprogram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar