"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

söndag 24 maj 2009

Dag 21

I går hade jag gått upp 0.3 (tror det var den ganska stora mängden påläggsskinka jag åt i fredags=mycket salt=binder vätska)
Men idag var jag nere på 70.8 , äntligen under 71. Läääängtar till att det står en 6:a först! Hoppas, hoppas jag når det veckan som kommer, då har jag klarat utmaningen på AFF

I dag har jag pulvrat i 3 veckor!
Viktminskningen har sett ut så här:
Vecka 1:-3.5
Vecka 2:-1.1
Vecka 3:-? Väger mig i morgon, men tom idag: -1.5
Det är ju inte SÅ saftiga minus med tanke på att det är ren kur, men jag vet ju att skulle jag försökt
att viktminska på något "normalt" vis (tex VV), så skulle det varit typ -0.2 kg PER VECKA
Orka!
Att pulvra går snabbt, och passar mig utmärkt. Det svåra är ju dock sedan, men det får bli en LCHF variant sedan, då vet jag att jag kan äta mig mätt men ändå kan stå still.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar