"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

lördag 29 januari 2011

Velig...

Desigual Yandira
 

Vill gärna ha ett snyggt linne till vår resa..... Velar mellan dessa:
Odd Molly #575 New Jersey Tank
              
    














Bak
Vad tycker ni?  Mollylinnet är fint i formen...men jag och blommor...vet ej....Desiguallinnet är mer jag, men kanske för "ungdomligt"?  Eller något annat tips? Ska vara ganska enkelt, men ändå med något extra.

Resor ja....Optimal tur att ha bokat resa till Egypten!?! Inte det mest lugna landet just nu.....

5 kommentarer:

  1. Har också spanat in linnet från Desigual, bra längd och fin modell. Jag tror du blir kanonfin i linnet från Desigual, hade gärna haft ett själv och då är jag en 50++. Hoppas din Egyptenresa inte är en sistaminuten inom dom närmaste dagarna. Det är nog OK att resa dit om någon vecka./K

    SvaraRadera
  2. Ja, det lutar åt Desigual ;) Nej, som tur är ingen Sista minuten. Vi åker den 22/2, får hoppas det lugnar ner sig tills dess!

    SvaraRadera
  3. Jag hade nog valt linnet från Desigual, fast linnet från OM är rätt fint det oxå :-) Men avråder inte UD resor till Egypten...eller har jag noll koll? :-)hoppas att det lugnar ner sig och att ni kommer iväg på en härlig resa!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Desigual-linnet säger jag med! Var har du hittat det, blev lite sugen:) Kram

    SvaraRadera
  5. Träffade min syrra häromdagen, hon hade köpt OM-linnet i vintage rouge (tror jag det hette..) hon var ursnygg i det!! Hon är 54 kan jag ju tillägga.. Gissar det är det är finare på korta personer, hon är 1.60 (jag 1.77)
    Kram

    SvaraRadera