"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

söndag 16 januari 2011

Säljes:

Har beslutat mig för att sälja denna 327:a, har ju inte fått till något byte och strl 2 är lite för stor och därmed blir den aldrig använd.....Använd några få gånger bara och i nyskick, den är med broderiet i nacken (Letting my heart do the thinking) Köpt på iisa i Malmö. Pris: 700:- inkl vanlig frakt.
Även denna Bronte blouse i strl 1 (ung. som en strl 2) i finaste vårgrönt är till salu, köpt från Fitts&Co. Använd några få ggr, i nyskick.  Pris 600:- inkl vanlig frakt.











Är du intresserad av dessa? Min mailadress finns under "Om mig"

2 kommentarer:

  1. Tjena på dig!
    Just, där dök ju den upp.
    Jag sitter med min 2a som istället är lite liten, jag får se vad jag gör med den framöver - lycka till med din försäljning

    SvaraRadera
  2. Ja jösses vad trista vi är ;-) vi fick nytt schema nu där det inte bara skulle finnas dygnspass och 10-21 pass utan även kortare pass...ja lite så blev det men nu har jag jobbat hela helgen och gick av 14 idag sen så kommer onsdag och då börjar jag kl 9 på morgonen och slutar HÖR HÄR..!! 14 på Torsdag!!! helt galet!! sen så fortsätter jag med 9-17 på fredag :-( skitschema säger jag bara!!
    Kram!

    SvaraRadera