"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

onsdag 12 januari 2011

Ok....nu har jag med kollat....

....har inga måsten alls. Har ju kommit fram till att det är enkla, basic kläder jag gillar mest. Jag menar....:silkestunikor (hur vackra de än är)och "hemmafruklänningar" är inte jag, och ingenting jag använder.
Men de här gillar jag (och en fundering...):
Mycket söt kofta, fast i trikå (me like!) en sådan har man alltid nytta av. Älskar 3/4 delsärmar!




Enkel tisha, men i fin modell och lagom lång. Fin kant nertill!  
Fint linne!
Den här gillar jag! Äntligen en klänning man kan kalla klänning och inte tunika!
Så var det då denna (funderingen...):
En söt, enkel tunika. Åh ett tryck på ryggen! Gör den lite mer "extra":
MEN, what!!!!??? Vill jag gå omkring med två nakna fruntimmer på ryggen????? Njeeeäää, tror inte det......

Ja, det var nog alles. En riktigt "tråkig" lista, men sån är jag ;)  Och jag kommer inte köpa alla plaggen, men kanske något av dem...

1 kommentar:

  1. Ja, det är ju dessa nakna damer. Förstör mer än ett plagg...fattar inte hur de tänkte?

    SvaraRadera