"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

torsdag 11 november 2010

Remix blouse.....

Vintage Powder. Varit sugen på den ett tag, har en Remix sedan innan och lite otippat så älskar jag modellen.
Söta Hilde  ville sälja sin, och snabb som en vessla lade jag beslag på den.. Tack, tack!
Jag vill dock ha ett ganska långt linne under, och det ska vara rakt (ingen suitehart/chrysalis alltså)  Just nu har jag en love love tank i rosa under. Det funkar, men bandet går lite mer åt beige/guldrosa. Någon som sett ett som skulle kunna vara optimalt i färg?
Finns några på Hm som de kallar "Puderbiege"...Kanske det skulle passa till? Överkomligt med 49.90:- iaf

5 kommentarer:

  1. Jag älskar den blusen och har den med Chrysalis minigown i dark powder under, det är fint!=)

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  2. jag föll åxå som en fura för denna. Tills denna spolformade kropp landade i den... Jisses... jag såg ut att vara i 12 månaden ;-) Men den är snygg, MYCKET !
    ♥ Åsa

    SvaraRadera
  3. Mycket bra köp. Färgen är så snygg och det grämer mig att jag inte passar i den.

    Kram från V

    SvaraRadera
  4. Vad roligt att du blev nöjd med blusen:) Och tack själv.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Jag har också en, och älskar den! Brukar kombinera med ett längre linne från Rosemunde (du kan kolla i min blogg under Lindiloo goes Odd Molly om du vill)
    Kram

    SvaraRadera