"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

måndag 15 november 2010

Ok...jag följer strömmen....

...och gör ett velourinlägg ;) Ett ganska neggo sådant....
Denna är så himla fin! Men: Risken är att den är lite för "volangig" för mig...Jag + volanger och rysch går liksom inte ihop....Och: Efter att ha studerat närmre: Varför går volangryschen upp en bit på ena sidan (modellens högra)??? I don´t like :(
Kikade då på wrappen, men nja, alltså den är fin men känns som ett ganska opraktiskt plagg? Glipar isär och så? Ja, inte vet jag - har inte haft något i den modellen...
Jaha, trist! Jag som var säker på att jag ville ha tunikan ovan (ja, tunika - jag vägrar kalla något som slutar mitt på låret för klänning!!) Men inser att det nog inte blir något alls ur Pre-spring. Det har jag skrivit om innan:
Note to myself
: Köp inte modeller du vet innerst inne att det inte är du!

Skulle dock inte förvåna mig om det försvinner ur min hjärna, när alla fina bloggerskor visar upp sina köp.....

2 kommentarer:

  1. Bra synpunkter, kanske kan de stoppa mitt klickfinger ; )
    Jag behöver också samma note to self... T ex. älskar jag wigwamen men ser ut som en förrymd påskkärring i den. Ibland är det bra med en man som objektivt hjälper mig att dra en gräns.
    Kram på ré

    SvaraRadera
  2. Jag har faktist bokat en Ka-ching och jag är definitivt ingen rysch-pysch älskare! Man får ta bort lite av gulligheten med övriga plagg och accessoirer helt enkelt! En fet döskalle kanske;) Kram

    SvaraRadera