"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

torsdag 13 maj 2010

Härmis....

...men nu har jag också beställt och fått kläder från PROVRUMMET Det blev:


Tog M på allt, har inte hunnit prova - men tror de blir bra. Ev. ser Madicken-topen lite stor ut... Gillar såna här enkla modeller, särskilt på klänningen (är ingen klänningstjej annars) och topen är fin, men inte för fin, på jobbet tex.
(notera att jag äntligen hittat "extrafunktionerna" på Blogger, som teckensnitt osv *trög*, så himla mycket enklare att föra över bilder!!!)

4 kommentarer:

  1. Du kommer säket bli nöjd. Det har jag blivit med allt från provrummet.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Va spännande, ser framemot att få se dig i klänningen som även jag spanar på!

    SvaraRadera
  3. visst är det fina saker!!!! Jag blev supernöjd och skulle gärna beställa den klänningen du beställt i brunt också fast i blått!

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Jag är supernöjd med min kjol och den är faktiskt finare än Odd Molly's :-) Yepp jag har gått ner några kilo...:-)
    Kram!

    SvaraRadera