"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

onsdag 5 maj 2010

Bronte shirt...



Goa Ingrid ville se ett foto med gröna Bronte på - ja, vassego. En ovanlig Innerjoinsk bild, dvs med Fru Innerjoin med på bild ;) Vet inte om du/ni blir klokare...den är tagen av en son liggande i soffan (man orkar väl inte resa sig för att morsan ska larva sig och ha ett kort på sig själv?!)
Bronte är i strl 1 och den sitter bra på mig. I strl 2 hade den blivit för vid runt om. Den är generös i strl, dock inte jättevid i ärmen. Här har jag ett linne under, kanske inte det snyggaste...men, men....

2 kommentarer:

  1. Thank you!! Den sitter ju super, färgen är yummy så det blir nog en beställning för mig med. I LAJK!!

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  2. den är verkligen superfin. Tyvärr passar inte modellen mig annars hade jag velat ha den vita/cerisa.. Jag vet.. chokerande färgval :D

    SvaraRadera