"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

tisdag 3 februari 2009

Tralalala!!

Eftersom jag verkade ha så mycket vätska i kroppen, så kunde jag inte låta bli att ställa mig på vågen i morse...Jag hade alltså gått ner 1.1 kg från igår!!!!! Inte klokt!! Men jäkligt skönt :-)
Veckans minus var då alltså 0.7, helt ok!! Särskilt efter alla utsvävningarna...
Jag ska komma ihåg att dricka mycket för att få ut vätskan!
Konstigt nog har jag fått typ mens idag, eller iaf nån blödning...Fast det bara är 23 dagar sedan förra mens....Hmmmm, konstigt - kärringaåldern redan??

Poweryogan då.....Jäklar vad jobbigt, men kul!!!! Jag är ju överrörlig i mina leder, så rörelserna var inga problem...men balansen, hahaha! Känner att jag kommer att ha en GRYM träningsvärk i morgon och framöver, dels av detta och så träningen i går....Tyvärr funkar ingen klass, pga av kvällsjobb - men jag ska köpa en Poweryoga eller Fitnessyoga DVD, och köra hemma.

Min friskvårdspeng från jobbet ska jag satsa på ett årskort på Friskis&Svettis!!! Då finns alltid något/några pass i veckan jag kan gå på! Får se om jag kan gå och träna på fredag kl 17-18 (T. får hänga med) för i helgen funkar det inte.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar