"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

söndag 18 januari 2009

Helgen till ända och också

första veckan! Fredagskvällen gick bra, inte något kommer över mina läppar förutom light läsk.
Lördagen då: Hade köpt varsin Naturdiet snackbar som jag tänkte vi skulle äta....Istället blev det en hel del popcorn, jag hade ju bestämt mig för att äta popcorn - men inte så mycket.... Dessutom dök handen väääldigt många gånger ner i dotterns godispåse. Snackbaren blev inte äten. Jaja, det kanske jag kunde unna mig....?
Idag hade det gått bra, gjorde lite fruktsallad med glass i kväll.
Det jag inte är nöjd med är motionen...Igår var vi dock ute på en 50 min rask promenad, men jag skulle ju tränat på F&S någon gång denna veckan för att testa men det blev inget med det!
Ska bli spännande att väga mig i morgon!!
VAB:ar i morron, dottern har kräkts och haft feber i dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar