"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

torsdag 30 december 2010

Nya auktioner

...på Tradera. 4 st  3 st Mollysar strl 2  (den 4:de, Nylon Parker jackan som jag tröttnat på, såldes snabbt på "Köp nu")

                        TITTA IN!!

Ps! T .o. m i morgon listar man 4 st saker helt gratis! Läs mer HÄR . Passa på du med!

110109  Uppdate: Coolwoolcardigan i strl 2 royal samt Bronte shirt ljusgrön strl 1 blev ej sålda, så är du intresserad - maila mig!

3 kommentarer:

  1. Hej hej kikar förbi och önskar dig och de dina ett gott nytt 2011.

    Nyårskram
    /Carina

    SvaraRadera
  2. Hei!
    Pris på coolwoll cardigan?
    Min mailadr er melice-@hotmail.com
    Mvh
    Mona

    SvaraRadera
  3. Hej hej!

    Vi verkar ju ha samma stl i OM.
    Jag är också en etta (och någon enstaka gång en tvåa). Har du nåt kul du vill byta/sälja? Jag har en hel del i garderoben som jag fundrar på att lägga ut på Tradera men orkar inte... Nåt du letar efter? Kanske nåt jag har? Har en del rariteter som inte används men som kanske skulle kunna göra någon annan glad :-)))
    Ha en bra dag!
    /E

    SvaraRadera