"I´ts not the number of breaths you take, it´s the number of moments that takes your breath away"

torsdag 18 juni 2009

Krääääks

Usch vad less jag är.
Vikten har stått still sedan i lördags...(68.3) Fine, Ägglossning, då står jag ju still.
Igår då så satt jag med vid middagsbordet och vips satte jag i mig en del Flygande jacob, Low Carb förvisso - utan banan, men massa kolhydrater ändå (grädde, Cashewnötter, chilisås)
Jaha, reslutatet blev då +0.9 kg idag. Tankarna kommer ju då: Kommer jag aldrig kunna äta någonting utan gå upp, upp, upp??
Jag är så jävla less på att pulvra nu, men vet samtidigt att om jag inte loosar de här sista kilona så kommer jag hela tiden att balansera på 70 strecket - och det vill jag inte, men det kanske jag kommer att göra ändå?
Så är det då Midsommar i morgon, idag när jag handlade kom de där hemska tankarna: Jag kanske ska tillåta mig att svulla i helgen? Mat, godis, chips, ostbågar?
Jaha, kul då på måndag när jag gått upp typ minst 2 kg (inga 0.2 kg som andra kan gå upp om de "fuskar")
Nä, fan heller! Jag har iaf bestämt mig för:
Frukost CK
Lunch: Kokta ägg 2 st kanske med lite majonäs + räkor
Em: CK
Kväll: Grillad fläskfilé (bara)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar